sobota, 25 maja 2013

Wiosna w pełni, prawie lato. Pytam, kiedy upłynął czas od grudnia gdy pisałam ostatniego posta z życzeniami noworocznymi? Nie wiem kiedy. 
Fakt jest taki, że nie zamieściłam nic prze 5 miesięcy, bo też nic w naszym starym nowym mieszkaniu nie działo się przez ten czas. Brak funduszy i ślub lada dzień skutcznie stopują nas przed dokonywaniem inwestycji. Jedyne co wydarzyło się w ostatnim czasie to wstawienie okna balkonowego, które zostało zamówione jeszcze przed świętami (nie Wielkanocnymi a Bożym Narodzeniem;). Doszliśmy do wniosku, że skoro jest już gotowe i tyle wyczekało się na swoją kolej to wysupłamy te parę groszy i wstawimy go na swoje miejsce. 2 maja rzecz stała się faktem a moje marzenia  co do dobudowy skromnego tarasiku odżyły. Mój narzeczony nie podziela tego entuzjazmu, ale, zakładam, to dlatego, że nie ma wizji co do tego jakby to pięknie mogło być z tym tarasem. Ponieważ wizje pojawiają mu się wprostproporcjonalnie do intensywności moich opowiadań o nich, czeka mnie ciężka, acz przyjemna praca ich snucia. Tak czy inaczej, okno jest piękne i bardzo fajnie doświetla salon.






Oprawione w białe drewniane ramy na ceglanej ścianie powinno wyglądać dobrze, trochę po brytyjsku a trochę po skandydawsku. 




Tyle pomysłów na dzisiaj. Dobranoc.

5 komentarzy:

  1. Na wiele rzeczy trzeba zwrócić uwagę, gdy podejmujemy tak ważną decyzję. Pytanie tylko czy decydujemy się na rynek wtórny czy pierwotny. Jest sporo ładnych nowych mieszkań Nowe mieszkania Dachbud , na które można się zdecydować. Zresztą są one dostępne w różnych dzielnicach, zarówno tych bliższych centrum, jak i dalszych, wszystko zależy od naszych osobistych preferencji.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne to Twoje mieszkanie. Wynajmujecie czy macie swoje mieszkania. Interesuje mnie ten temat bo już od jakiegoś czasu zastanawiam się poważnie nad zakupem mieszkania. czytałam na stronie czy opłaca się wynajmować mieszkanie o tym czy warto wynajmować mieszkanie czy raczej zakupić.

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem jeśli chodzi o nieruchomości to przede wszystkim każda z nich powinna byc ubezpieczona. Na prawdę sporo informacji na ten temat znajdziecie według mnie tutaj http://kompleksowaochrona.pl/ . Na stronie jest wiele artykułów, które na pewno będą pomocne w wyborze odpowiedniej polisy, i jak najbardziej warto jest zapoznać się z ich treścią

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie napisany artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.

    OdpowiedzUsuń
  5. W sumie same wnętrze wygląda bardzo ładnie i ja jestem zdania, że mi by się w nim mieszkało znakomicie. Ja na tą chwilę jestem na etapie remontu mojego domu i właśnie w najbliższym czasie pojawią się schody. Bardzo fajnie, że specjaliści z firmy https://artcorestudio.pl/schody wykonują je profesjonalnie.

    OdpowiedzUsuń