niedziela, 2 lutego 2014

Kuchnia again...

Niestety, przeprowadzka do naszego mieszkania przeciąga się w czasie. Nie ukrywam, że oczekiwania mamy dość spore, a nasz budżet remontowy, choć zawsze był niewielki, to teraz jeszcze skurczył się  o wydatki związane z przyjściem na świat naszego synka. Zagnieżdżamy się w więc w mieszkaniu, którego użyczyli nam moi rodzice. Mimo tego nie ubyło mi ochoty na snucie planów i urządzanie - przynajmniej w myślach. W końcu ciąża to czas tworzenia;)

Nie wiem czemu, ale wyobrażenie przyszłej kuchni sprawia mi największą radość. Po tym jak początkowo zrezygnowałam z wyspy w kuchni na rzecz solidnego stołu, jaki - moim zdaniem - w każdym domu powinien być, teraz postanowiłam spróbować pomieścić i jedno i drugi. A ponieważ nasza kuchnia jest połączona z salonem i razem to około 40 m2 to jest na to duża szansa. Poniżej kilka opcji. 


wyspa z siedzonkiem ??








Poniższa kuchnia totalnie nie w moim stylu, ale myślałam o takim połączeniu wyspy i stołu.





Tutaj może wyspy nie ma, ale spodobał mi się cokolik. Bardzo praktyczny na postawienie doniczek z ziołami albo przypraw.


Zdjęcie: Kuchnia styl Skandynawski



Zdjęcie: Kuchnia styl Rustykalny

To tyle na dziś. Miłej niedzieli.

8 komentarzy:

  1. Planuje właśnie zakup nowego mieszkania od dewelopera RED CO i chciałem sie was zapytac co wy o tym sądzicie? Z tego co widze to ich realizacje sa na prawdę bardzo interesujące a same osiedla w atrakcyjnych lokalizacjach. Waszym zdaniem warto jest kupic takie mieszkanie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co przeglądałam ich ofertę to jest rzeczywiście bardzo ciekawa. Mają mieszkania o wysokim standardzie w niezłych cenach jak na warunki rynkowe. Musisz jednak podjechac i obejrzeć na żywo bo zdjęcia nie oddadzą wszystkiego. Gdybyś szukała kredytu na mieszkanie to zajrzyj tutaj na stronę pożyczkową.

      Usuń
  2. Własne mieszkanie czy wynajem całe życie ? Jaka jest Wasza opinia ? Jeżeli chcecie dowiedziec sie czy warto wynajmowac mieszkanie, to wejdzcie na stronę https://j8.pl/czy-oplaca-sie-wynajmowac-mieszkanie/ , z która w 100% sie zgadzam .

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie te wnętrza wyglądają i ja jestem zdania, że na pewno bym się w nich czuła komfortowo. Dlatego również tak ważne jest to, aby ubezpieczać nasze nieruchomości https://cuk.pl/ubezpieczenia/nieruchomosci gdyż nigdy nie możemy być pewni co może nam się przytrafić.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja kupiłam mieszkanie we Wrześni od dewelopera Plandex. Na http://www.mieszkania-plandex.pl/ można znaleźć bliższe informacje o jego ofercie. Teraz zastanawiam się nad tym, w jakim stylu je urządzić? Skłaniam się ku temu by było w stylu rustykalnym, ale muszę jeszcze przekonać męża. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W moim przypadku długo szukałem odpowiedniego mieszkania dla siebie, aż w koncu udało mi sie natrafić na oferte na stronie https://www.hossa.gda.pl/ . Według mnie mają bardzo dobre ceny, jak na tak wysoki standard.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mogę Wam wszystkim polecić stronę http://orion.lublin.pl/ , na której znajdziecie ofertę dewelopera ORION, w którego ofercie znajdziecie najróżniejsze mieszkania, powierzchnie biurowe oraz magazynowe. Jeżeli jesteście zainteresowani to wszelkie informacje znajdziecie na stronie.

    OdpowiedzUsuń