poniedziałek, 31 grudnia 2012

Nowy Rok, nowe pomysły ...




Przy okazji zbliżającego się Nowego Roku życzę wszystkim mi bliskim a także dalekim, radości w sercu, harmonii ducha, motywacji w dążeniu do szczęścia, uważności na subtelne sygnały, które wskazują drogę a do tego wszystkiego, optymizmu, uśmiechu bliskich, drobnych gestów, które wiele znaczą oraz wielu wspaniałych chwil!

Dla miłośników wnętrzarstwa życzę dodatkowo wielu ciekawych inspiracji, harmonii i estetyki dookoła, znalezienia ciekawych blogów i poznania jeszcze ciekawszych bloggerów oraz nieskończonej przyjemności z czynienia otoczenia pięknym, wyrazistym i swoim własnym ;)




A o przyszłym roku mówiąc wrzucam kilka nowych pomysłów na wnętrze naszego mieszkania, które w Nowym Roku mają szansę być zrealizowane. 


Uwielbiam białe wnętrza w angielskim stylu.


orange interior inspiration, cute & co., cute and company, orange decor


i belki na suficie. Szukamy jednak starych belek... z duszą ;)

orange interior inspiration, cute & co., cute and company, orange decor


jakiś staroć wpleciony w jasne, lekkie wnętrze tworzy świetny domowy klimat...

christmas, cute, fashion, interiors, light, pretty

a traz to co tygryski lubią najbardziej czyli ...   kuchnia! Koniecznie biała, z przeszklonymi górnymi szafkami i czarnymi uchwytami.

Kitchen - White cabinets and an island in a kitchen decorated for the holidays

Nie wiem tylko czy zdecydować się na kamienny blat , jak na zdjęciu powyżej, czy może cieplej i przytulniej będzie z drewnianym?



A może kamień, tylko czarny?

Kitchen - A white kitchen with open shelving and black countertops


Całkiem niezła wydaje się biała kuchnia z IKEA.  


Tak naprawdę wolałabym drewnianą. Różnica w cenie pewnie jest znaczna, ale jak bardzo? Czy ktoś z Was ma może namiar na firmę wykonująca drewniane białe kuchnie w tym stylu. Najchętniej na Dolnym Śląsku? ;)


Jeszcze raz, pięknego i 'przytulnego' Nowego Roku!


6 komentarzy:

  1. Bardzo konkretnie napisane. Super artykuł.

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie nowy rok zaczął się tak, że zostałam właścicielką mojego nowego mieszkania. Najbardziej pasuje mi to, że bez problemu mogłam je kupić w gdańsku i bezpośrednio od dewelopera https://www.eurostyl.com.pl/oferta/nowe-mieszkania-gdansk.html więc wiedziałam, że wybór będzie pierwszorzędny. No i tak się stało, że właśnie zaczynam je urządzać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie bardzo ciekawią takie pomysły i inspiracje wnętrzarskie. Tak samo jak interesują mnie oferty na nowe mieszania. Zobaczcie na stronę http://orion.lublin.pl/ zobaczcie sobie jeśli ten temat was tez interesuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy zastanawiałeś się kiedyś, jak wygląda proces remontu od początku do końca? Od demontażu starych elementów, przez montaż nowych, aż po finalne prace wykończeniowe - każdy etap wymaga precyzyjnej organizacji i planowania. Jeśli szukasz inspiracji lub porad, odwiedź https://www.wawerbud.pl/remonty/.

    OdpowiedzUsuń
  5. W dzisiejszych czasach trudno jest znaleźć usługi, które są zarówno wysokiej jakości, jak i oferowane przez prawdziwych pasjonatów swojego fachu. https://kominiarz.warszawa.pl/ łączy obie te cechy. Ich dedykacja i uwaga do detalu podczas czyszczenia i inspekcji komina w moim domu przeszła moje najśmielsze oczekiwania. Każdy etap pracy był dokładnie wyjaśniony, co sprawiło, że poczułem się pewnie i bezpiecznie, wiedząc, że mój komin jest w dobrych rękach. Polecam ich każdemu, kto ceni sobie profesjonalizm i dokładność.

    OdpowiedzUsuń